הצהרת נגישות
מלון "אלגרה" הינו מלון בוטיק, השוכן במבנה היסטורי, המוגדר כ"מבנה לשימור". בהיעדר אפשרות מעשית לבצע התאמות נגישות במבנה במלון ובחדריו, ניתן למלון פטור מנגישות מלאה, על ידי הנציבות לשיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ועל ידי מהנדס עיריית ירושלים.
לצד זאת, מלון "אלגרה" שם לו למטרה והוא פועל לקדם את נושא "הנגישות", במכלול היבטי השירות.
אנו רואים בכל לקוחותינו / גולשי האתר שלנו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה למתקני ושרותי החברה.
אנו דאגנו להנגיש את מקור המידע החשוב ביותר שלנו והוא אתר האינטרנט של החברה https://www.hotelalegra..co.il.
אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לאפשר לכל גולש להשתמש בשירותי החברה באופן מלא רגיש ושוויוני כאשר החוק מהווה רק בסיס שממנו אנו שואפים להגדיל ולשפר את נגישות המידע ללקוחותינו ובכך גם להגדיל את קהל לקוחותינו.
הנגשת השירות ללקוחות המלון.
מנהלי / עובדי החברה עברו הכשרה בתחום נגישות השירות לבעלי מוגבלויות. במסגרת ההדרכה קיבלו מנהלי/עובדי החברה כלים להתמודדות עם נושא הנגישות כולל התנסות חווייתית בהבנת המגבלה הפיסית של בעלי המוגבלויות והבנת הצרכים של כלל הגולשים באתרי החברה.
הנגשת השירות והמענה הטלפוני.
מוקד השירות הטלפוני של החברה פועל לטובת לקוחות עם מוגבלות והנם ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה בעברית ו/או באנגלית.
שירות לקוחות טלפוני: 02.6500506 לכל פניה ו/או שאלה בכל נושא הקשור למוצרי החברה ו/או שירותי החברה.
הנגשת השירות באמצעות הדואר האלקטרוני.
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הדואר האלקטרוני של החברה info@hotelalegra.co.il
פנייה בנושא נגישות
אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הגלישה באתרנו.
הנכם מוזמנים בכל עת ליצור קשר עמנו כאן
טלפון לרכז נגישות : 02.6500.506
דואר אלקטרוני: info@hotelalegra.co.il